2015. június 8.

Dániel András Kufliságai

- Mit olvasol? - kérdezte a férjem a reggeli kávézás közben, amikor belenézett a keményfedeles könyvecskékbe.
- Mesét.
Nézi, nézi és jelentőségteljesen rám néz.
- Mi az a Kufli?
- Hát Kufli.
- Oké, de mi az?
- Kufli.
- Értem, na de mi az?

Itt már kissé ingerültebben mutattam a rajzokat, hogy:   - de hát  itt van. Nézd meg: K U F L I !

Egy kis csönd után jött is az olyankor szokásos beletörődő mondat, mint amikor megértjük, hogy  itt sosem fognak találkozni a kérdések a válaszokkal:


Vigyorogva ennyiben maradtunk.

Na de most komolyan. Mit nem lehet érteni azon, hogy a Kufli az Kufli, főleg ha oda is van egyértelműen rajzolva egy egész kupaccal.


Azt hiszem rákattantam ezekre a kuflimesékre. De már hogyne lenne így, amikor olyanok vannak benne, hogy  bevarázsgombázik Pofánka és órákig rózsaszín mókus alakú léggömbként szálldos 



vagy Bélabá bujócskázás közben (mert az elhagyott réten szerdánként van a Bújócskázás Világnapja) 1 fának álcázza magát, ami olyan jól sikerül, hogy beleköltözik egy protézismosolyú mókus. Majd felébred az öreg.

Ez a Bélabá egy vagabund. Például évekig levelezett egy félpár zoknival.



Aztán fény derül a Kacatok Titkos Vándorlására


de néhány fontos népi megfigyelést is megoszt velünk az a kis izéke a Kuflik és a tésztaszűrő vonatkozásában. (azóta erre nagyon odafigyelek).


                                majd lelepleződik a nagy összefüggés. Fülig Jimmy  egy Rétlakó!



Továbbá felhívnám a figyelmet a fenti nagykép egy katartikus pontjára, ahol is a keresztbecsíkos kalapú mérgesgombán egy Peace tetkó van!



5 megjegyzés:

  1. két kuflikönyv van ám!

    VálaszTörlés
  2. Névtelen6/11/2015

    Én is rajongó vagyok ám! :) És képzeljed elfele, van egy barátnőm, aki kézileg gyárt kuflikat. Zokniból. Már rendeltem, de egyelőre várólistán vagyok. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagggyongyorsanirassfel engem is egy bélabára.

      Törlés
    2. Névtelen6/11/2015

      Megpróbálom, de nem ígérek semmit. Engem sem kecsegtetnek. :(

      Törlés